Znaleziono 133 wyniki

autor: Luna.Vulpo
pn sty 24, 2022 0:26
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Odległość ogrodzenia od transformatora na działce budowlanej
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 59

Odległość ogrodzenia od transformatora na działce budowlanej

domsat pisze:
ndz sty 23, 2022 22:15
Ale może te kwestie rządzą się innymi prawami i pojedyńczy obywatel nie ma tu nic do gadania. Liczy się tylko suweren.
Wg mnie to raczej strategia ZE. Przecież za służebność też się płaci jednorazowe wynagrodzenie właścicielowi. Ale nie zawsze właściciele o tym wiedzą.
śr sty 19, 2022 20:49
Forum: Zdjęcia i filmy
Temat: Gdzie błąd?
Odpowiedzi: 55
Odsłony: 1431

Gdzie błąd?

niepoprawnie zamontowany jest ta różnicówka na samym dole co ledwie wystaje. Nie dość że w poprzek to wzdłuż a na dodatek poza rozdzielnicą ;) poza tym F1-F4 są jedynymi zabezpieczeniami na swoich obwodach? może to? poza tym nie rozpoznaję części aparatów: - Q1 lub O1 - bezpieczniki? - K1 i dalsze?
wt sty 18, 2022 22:13

Gdzie błąd?

Moje drugie podejście: to co jest zabezpieczone wyłącznikami nadprądowymi F45-F53 nie jest zabezpieczenie żadnym wyłącznikiem różnicowo prądowym. Wg tego co widzę to najpierw jest bezpiecznik potem nadprądowe a dopiero później różnicówki, więc jak to jest w tej kolejności łączone to z tych F45-F53 i...
pn sty 17, 2022 21:22

Gdzie błąd?

No i na zdjęciu r4 brakuje fazy L2, ale podejrzewam że ktoś coś wyłączył, bo na zdjęciu ogólnym są wszystkie fazy. A to nie przypadkiem jest tak, że lampki migają częstotliwością 50Hz, więc robiąc zdjęcie można złapać moment gdzie lampka jest realnie zgaszona? Też obstawiam, że to, że różnicówka 3p...
pn sty 17, 2022 15:45
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Czy aparat różnicowo-nadprądowy 1p+N zamiast różnicówek i sSek to nadmiar?
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 715

Czy aparat różnicowo-nadprądowy 1p+N zamiast różnicówek i sSek to nadmiar?