Znaleziono 19 wyników

autor: erokman
sob paź 07, 2006 14:08
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Którędy poprowadzić przewód do gniazdka elektrycznego?
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1502

Którędy poprowadzić przewód do gniazdka elektrycznego?

Witam. Komin można ominąć sufitem (chyba że jest drewniany - to nie ! ) lub inna drogą pod grzejnikiem...

Więcej na : http://forumsep.pl/viewtopic.php?p=2943 ... 01e48#2943
sob wrz 23, 2006 20:42
Forum: Oprogramowanie
Temat: Spadki napięć - program do obliczeń
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 11315

Spadki napięć - program do obliczeń

Witam. Po pierwsze nie Krystyn a Erokman. A dlaczego nie D ? Otóż tworząc arkusz kalkulacyjny powoływałem się na dane pochądzące z kilku książek o tematyce elektrycznej, wewnątrz których jest tabela z której skorzystałem(w obu taka sama). Jednakże w żadnej z tych książek nie ma kolumny dla przypadku...
sob wrz 02, 2006 23:57
Temat: Prosze o informacje ile kosztuja uprawnienia elektr. 1,5KV
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 4081

Prosze o informacje ile kosztuja uprawnienia elektr. 1,5KV

Witam . Jestem świerzo po Technikum i Kursie Sep do 1kV.

W miejscowości z której pochodzę (Stargard k. Szczecina) na kurs + egzamin wydałem 160 zł.

Czy warto iść na kurs ? Raczej tak. Niczego nowego jako elektryk sie nie dowiesz, lecz będziesz miał pojecie o co będą pytać.

Pozdrawiam
sob sie 19, 2006 21:40
Forum: Zdjęcia i filmy
Temat: Pomylił ule - drastyczne pomyłki zwierząt
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 5694

Pomylił ule.

Witam. Mi osobiście żadnych szkód moralnych na psychicy to zdjęcie nie czyni, lecz jeśli to tylko wstęp .... ..jestem Przeciw umieszczaniu takich zdjęć, no chyba że zmienić tytuł tych zdjęć . Zmienił "pomylił ule" na "Zwierzęta popieszczone prądem" lub "Drastyczny wpływ prądu na zwierzęta". A najlep...
śr sie 16, 2006 21:01
Forum: Oprogramowanie
Temat: Spadki napięć - program do obliczeń
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 11315

Spadki napięć - program do obliczeń

Witam wszystkich na forum !