Znaleziono 361 wyników

autor: paul0
ndz gru 30, 2018 23:27
Forum: Energia odnawialna
Temat: Falownik on grid i off grid w jednym urzadzeniu z wbudowanym ukladem SZR
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1086

Falownik on grid i off grid w jednym urzadzeniu z wbudowanym ukladem SZR

Czy jest dostepny falownik, ktory w razie zaniku napiecia bedzie pracowal jako wyspa offgrid z zachowaniem warukow bezpieczenstwa np majacy wbudowany uklad SZR ktory po zanilu napiecia wylacza falownik, po czym np. za pomoca napedu silnikowego otwiera rozlacznik izolacyjny na zasilaniu instalacji z ...
śr mar 28, 2018 21:05
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Problem z gniazdkami
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 895

Re: Problem z gniazdkami

Przewody mogą być ułamane, nie koniecznie przy zaciskach gniazd, może to też być przy innym gnieździe, albo nawet pomiędzy gniazdami. Jesli to iskrzenie występuje stale to można spróbować poszukać go za pomocą radioodbiornika zasilanego z baterii, z zakresami fal AM. Pokrętłem strojenia ustawić częs...
śr mar 28, 2018 20:21
Temat: Wpięcie urządzeń w gnieździe powoduje problemy
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 438

Re: Wpięcie urządzeń w gnieździe powoduje problemy

Wykonać przegląd tego obwodu. Jest to dość częsta awaria w blokach, gdzie są obwody gniazd prowadzone w pętli, od gniazda do gniazda. Jak tylko jest możliwość to wyeliminować łączenia przewodów pętli na zaciskach gniazd - połączyć przewody za pomocą zacisków (można użyć listwy zaciskowej dobranej do...
sob gru 02, 2017 23:32
Temat: Podłączenie rozdzielni budowlanej
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1887

Re: Podłączenie rozdzielni budowlanej

To nie jest poprawne. Zbliżony układ pasuje tylko dla układu zasilania TN-C. Brakuje uziemienia punktu rozdziału PEN na PE i N. Jeśli sieć zasilająca jest w układzie TT to przewód PE podłącza się tylko do uziomu. W RB też powinny być gniazda jednofazowe. Może to być tzw. kompakt który zawiera rozłąc...
sob gru 02, 2017 22:56
Temat: Awaria presostatu?
Odsłony: 2294