Znaleziono 58 wyników

autor: dziacial
wt kwie 07, 2009 9:50
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: kabel ftp do sterowania?
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3882

Re: kabel ftp do sterowania?

Zgadza sie, dlatego tam beda tylko przekazniki ktore duzego pradu nie potrzebuja. Z tego tez powodu do oswietlenia w lazienkach mam 3x2,5mm2 abym mogl zamontowac tam osprzet o obnizonym napieciu a z zasilaczem/transformatorem wyjsc poza lazienke. I zdaje sobie sprawe ze przy napieciu 24V i takim kab...
ndz kwie 05, 2009 21:27

Czy jest powod? Jest a nawet sa, moze niekoniecznie sluszne ale co mi tam. 1. Bede mial w domu mniej miejsc gdzie jest 230V wiec mniej mozliwosci ze komus stanie sie krzywda. 2. Cena przekaznikow jest mniej wiecej taka sama wiec tu nie ma roznicy. Jakies uwagi do tych punktow? Czekam na krytyke, kon...
sob kwie 04, 2009 21:22

Mam jeszcze jeden problem. Kable sygnalowe dochodza do rozdzielni glownej. Nad rozdzielnia w odleglosci 11cm od siebie beda ulozone kable 230V i sygnalowe oddzielone kawalkiem sciany. Poza tym miejscem sa od siebie oddalone. Czy dobrze bedzie jesli sygnalowe beda ekranowane i ewentualnie umieszcze j...
pt kwie 03, 2009 21:02
Temat: Kilka YKY w jednej rurce?
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1362

Kilka YKY w jednej rurce?

Z rozdzielni glownej w domu beda wyprowadzone trzy (garaz 5x4, przepompownia 5x4, altana_swiatlo 3x2,5) YKY na zewnatrz domu. W domu beda pod wylewka w rurce oslonowej. Jak bedzie lepiej? Kazdy kabel w oddzielnej rurce, najcienszej czyli fi50 czy moze raczej wszystkie trzy kable w jednej rurce o wie...
ndz mar 29, 2009 0:31

Czytalem czytalem. Wszystko o napieciu 230VAC jest juz w scianach. Sterowanie na 12V/24V bedzie ulozone w peszlach pod wylewka. W poblizu rozdzielnicy w miare mozliwosci tez rozdzielone w przestrzeni. Tak dodatkowo to kable sieciowe, antenowe itp tez oddalone od 230V a przynajmniej nie biegnace rown...
sob mar 28, 2009 23:03

Dziekuje bardzo.