Odłączenie czujki ruchu

Światło i oświetlenie
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
Michal C.
Czytelnik
Czytelnik

Odłączenie czujki ruchu

Post autor: Michal C. » czw kwie 13, 2017 20:53

Witam. Mam sprawę otóż w mieszkaniu którym kupilem w łazience jest zamontowany czujnik ruchu do światla. Wygląda to tak że jak chce włączyć światło to lampki raz mrugną na 10-15 sek jest ciemno i dopiero po tym czasie czujka wykrywa ruch i zapala się światlo. Proszę mi napisać jak mam to ustrojstwo odłączyć? Dodaje zdjęcie by pokazać jak to w środku wygląda. Dodam tylko że ten niebieski kabalek jest podłaczony.
Jeżeli napisalem to w zlym temacie to prosze o przeniesienie.
Pozdrawiam
Michał Ć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Wyjątkowa promocja

Awatar użytkownika
Ramzes2
Rozmówca
Rozmówca

Re: Odłączenie czujki ruchu

Post autor: Ramzes2 » czw kwie 13, 2017 21:06

Treść tego co napisałeś wskazuje iż masz zdecydowanie za małą wiedzę aby to zrobić bezpiecznie.

Jak masz gwarancję, to wezwij elektryka - niech sprawdzi czy da się coś zrobić (daj mu instrukcję tegoż urządzenia) i ewentualnie niech zdemontuje i zaniesie do serwisu.

Z moich doświadczeń, jeśli kierowałeś się wyłącznie ceną przy zakupie tego osprzętu, to sam sobie jesteś winien. Nie chcę nikogo obrażać, ale taka jest praktyka, zwłaszcza jak urządzenie nie jest przystosowane do pracy w środowisku wilgotnym, a takim właśnie jest łazienka.
Bardziej elektronik niż elektryk.
Z gazem, z prądem i z komarami nie ma żartów.
Moja pomoc jest czysto teoretyczna. Za Twoją ew. pracę odpowiadasz wyłącznie Ty.

Michal C.
Czytelnik
Czytelnik

Post autor: Michal C. » czw kwie 13, 2017 21:11