Tymczasowe przyłącze budowlane

Projektowanie, budowa i eksploatacja urządzeń, maszyn, sieci i instalacji elektroenergetycznych.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
esowa
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany

Post autor: esowa » ndz sty 05, 2020 0:35

Witajcie!
Inwestor dostał warunki na tymczasowe przyłącze (RB z miejscem na układ pomiarowy), które ma być poprowadzone z ZK-1 na sąsiedniej działce.
Pytanie brzmi: kto powinien wpiąć się w ZK-1, które jest w dolnej części własnością ZE (Enea Poznań) i teoretycznie jako wykonawca nie mam tam dostępu? Czy wystarczy że podkopię się pod ZK i zostawię w środku kabel, a ZE podłączy go po zgłoszeniu odbioru?
Inna sprawa że w tym ZK-1 dopływy i odpływy są zajęte, więc przyłączyć się można chyba tylko mufą trójnikową albo robić prowizorkę próbując dołożyć przewody do RBK-00.
Pytanie może banalne, ale zawsze wchodzę na obiekt gdy ZK już stoi i nigdy nie miałem takiego problemu.

W załączniku zdjęcia warunków oraz złącza do którego wg nich należy się wpiąć. Będę wdzięczny za wyjaśnienie moich wątpliwości.
Załączniki
20200104_160656.jpg
Złącze
20200104_162651.jpg
Warunki
20200104_162651.jpg (471.44 KiB) Przejrzano 691 razy

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Profesjonalny wskaźnik w super cenie

Simcode
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny

Post autor: Simcode » ndz sty 05, 2020 12:25

esowa pisze:
ndz sty 05, 2020 0:35
Pytanie może banalne
Odpowiedź też jest banalna. Rozbudować ZK-1 lub co bardziej prawdopodobne wymienić na większe ZK-2.

Awatar użytkownika
esowa
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany

Post autor: esowa » ndz sty 05, 2020 15:13

Ale pomijając fakt, że w tym przypadku na tą chwilę nie ma możliwości technicznych - gdyby były, jak to wygląda w praktyce?