Do czego służy głęboka puszka 60?

Aby zamieścić swoje zdjęcie, proszę przesłać je na adres info@ise.pl........ wraz z odpowiednim komentarzem.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
grzpuc9709
Rozmówca
Rozmówca

Do czego służy głęboka puszka 60?

Post autor: grzpuc9709 » czw lis 25, 2010 7:56

Do czego służy głęboka puszka 60 ?????
No jak widać na zdjęciu nie tylko do łączenia w niej przewodów :)

Pozdrawiam,
Grzegorz
Załączniki
puszka60.jpg
puszka60.jpg (23.73 KiB) Przejrzano 5130 razy

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Wyjątkowa promocja

Awatar użytkownika
thormann
Rozmówca
Rozmówca

Re: Do czego służy głęboka puszka 60?

Post autor: thormann » czw lis 25, 2010 15:04

To jest przykład lekceważenia czyjejś pracy. Nagminna praktyka na polskich budowach. Nieważne, że coś się zepsuje. Byleby swoja robota była zrobiona. Nie mam zdjęcia, ale ostatnio o nasze rozdzielnie parterowe i piętrowe pracownicy montujący windy oparli sobie swoje elementy metalowe. Efekt, zdarty lakier z szaf. Obciążyliśmy ich kosztami demontażu, ponownego malowania i ponownego montażu. Na pewno nigdy więcej tego nie zrobią. W końcu kilka tysięcy piechotą nie chodzi.

paul0
Rozmówca
Rozmówca

Post autor: paul0 » sob lis 27, 2010 20:55

Ja bym szaf nie malowal - obciażył bym ich za wymiane szaf na nowe (material i robocizna oraz kary umowne za opóźnienie jeśli takowe wynikną), a jak zaplacą to te poobdzierane mogą sobie zabrać.

william
Rozmówca
Rozmówca

Post autor: william » ndz lis 28, 2010 9:29

paul0 pisze:Ja bym szaf nie malowal - obciażył bym ich za wymiane szaf na nowe (material i robocizna oraz kary umowne za opóźnienie jeśli takowe wynikną), a jak zaplacą to te poobdzierane mogą sobie zabrać.