Power over Ethernet w Polskim wykonaniu

Aby zamieścić swoje zdjęcie, proszę przesłać je na adres info@ise.pl........ wraz z odpowiednim komentarzem.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
milczacy
Rozmówca
Rozmówca

Power over Ethernet w Polskim wykonaniu

Post autor: milczacy » pt mar 20, 2009 16:03

Panowie dostarczający internet w jednej z miejscowości w województwie świętokrzyskim

Ręce opadają jak się takie rzeczy widzi tym bardziej że sytuacja zastana w domu znajomych.230v puszczone bezmyślnie skrętką do zasilania ap.
Obrazek

A to drugi koniec linii zasilającej skrętka położona po prostu na podłodze strychu...
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob mar 21, 2009 21:50 przez milczacy, łącznie zmieniany 1 raz.

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Wyjątkowa promocja

melon
Rozmówca
Rozmówca

Re: Power over Ethernet w Polskim wykonaniu

Post autor: melon » pt mar 20, 2009 16:58

Panowie dostarczający internet w jednej z miejscowości w województwie świętokrzyskim
NO nie, coś takiego to już podlega pod powiadomienie odpowiednich służb.
Pracownik powinien ponieść konsekwencje prawne.

Piotr_CT
Rozmówca
Rozmówca
Kontakt:

Post autor: Piotr_CT » ndz mar 22, 2009 11:35

O jaaaaaaaa, szczęka mi opadła, widziałem wiele gorszych sytuacji ale tu też przesada, w domu to ja sobie coś takiego mogę zrobić na własną głupią odpowiedzialność, ale nie u kogoś.

Za coś takiego zmęczył bym firmę odrazu, a pseudo monter już by dyscyplinarkę miał w dobie kryzysu.

MAR-EL
Rozmówca
Rozmówca

Post autor: MAR-EL » ndz mar 22, 2009 13:28