Brak potwierdzenia bezpiecznego Stopu

Prostowniki, zasilacze, przetwornice, falowniki, stabilizatory oraz pozostałe urządzenia elektroniczno-energetyczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
ODPOWIEDZ
Pazer
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 28
Rejestracja: wt lut 19, 2013 10:52

Brak potwierdzenia bezpiecznego Stopu

Post autor: Pazer »

Witam, taki przypadek, podczas bezpiecznego Stopu na wszystkich napędach pojawia się ikonka Stopu a na jednym nie ? Napędy zasilane poprzez przekształtniki Sinamics DCM, z reguły jest że Stop napędu potwierdzany jest jakimś stykiem NC gdy napęd jest wyłączony tu w schemacie tego nie widać, skąd może być wzięte potwierdzenie że napęd jest w Stopie ? Może być wzięty z samego przekształtnika i przesłany do systemu po sieci ?

Post Reklama Sklep dla Elektryków » dostępny teraz

Jeżeli chcesz być Elektrykiem powinieneś wiedzieć, że Twoim najważniejszym zadaniem będzie nauka. Poszerzanie swojej wiedzy oraz umiejętności to niezbędne elementy sukcesu w naszej branży. Bycie specjalistą w danym temacie pozwala osiągnąć satysfakcję, uznanie środowiska oraz lepsze wynagrodzenie. Zobacz nasze szkolenia...
ISE.pl
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Fazowiec
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 25
Rejestracja: czw wrz 29, 2022 17:31

Re: Brak potwierdzenia bezpiecznego Stopu

Post autor: Fazowiec »

Jak otworzysz Sinamics-a, to za płytą Profinet masz płytę zasilania i na niej 3 małe kostki - zieloną, niebieską, szarą - niebieska, to przyłącze dla funkcjii, o którą pytasz, jak sprawdzisz co się dzieje z sygnałem na tym złączu, podczas użycia tej funkcji, to będziesz wiedział gdzie leży problem.
Pazer
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 28
Rejestracja: wt lut 19, 2013 10:52

Re: Brak potwierdzenia bezpiecznego Stopu

Post autor: Pazer »

Witam, jest napęd, jest szafa a w szafie przełącznik do blokowania napędu i do tego przełącznika podłączone są przewody z niebieskiej kostki, jeśli wykonywane są jakieś prace na napędzie to tym przełącznikiem go blokujemy, bodajże na BOP wyświetlana jest cyfra 10.2 albo 10.3. W ostateczności przekształtnik został wymieniony, były problemy bo w starym nie było karty pamięci z zapisanymi parametrami i problem znikł. Czyli wina po stronie przekształtnika.
ODPOWIEDZ