Rozdzielnice elektryczne - przykłady estetycznych wykonań.

Zdjęcia oraz filmy artystyczne, ku przestrodze oraz zwykłe poglądowe, ale zawsze z branży. Aby oglądać zdjęcia w pełnym rozmiarze należy być zalogowanym
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
kapka
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 4
Rejestracja: pt maja 05, 2006 17:08
Lokalizacja: Polska

Rozdzielnice elektryczne - przykłady estetycznych wykonań.

0
Post autor: kapka »

Witam.
Przeglądając dział Zdjęcia zauważyłem tylko podane przez Kolegów przykłady nieprawidłowo wykonanych rozdzielnic, czyli zero estetyki.
Natomiast jakoś nie mogłem się doszukać wyglądu prawidłowo i estetycznie wykonanych połączeń w rozdzielnicy. Zaznaczam, że nie chodzi mi o szafy sterownicze gdzie większość połączeń relizowana jest na linkach, które można bez problemu dodawać, skracać, układać itp.
Poprostu chciałbym zobaczyć za przykłady połączeń w rozdzielnicy wykonanych przewodami 1,5mm2 oraz większymi w przypadku pojedynczych odbiorów rzędu kilku kW jakie się teraz stosuje w domach jednorodzinnych.
Jak jest kilkanaście obwodów które wymagają zastosowania 2,5mm2 czy 4mm2 to taki przewód trzeba jakoś upchnąć,ułożyć estetycznie i przejrzyście oraz połączyć w rozdzielnicy zakładając żeby było go trochę więcej (w przyszłość może zajść potrzeba dołożenia czegoś a co za tym idzie bez problemowe nie skrępowane długością przewodów przesunięcie istniejących modułów jeżeli zajdzie taka konieczność).

Prosibym o przykłady takich wykonań na wzór aby później nie trzeba było się wstydzić tego, że my to wykonaliśmy.
Nie mówię tu o instrukcjach, schematach czy opisie poszególnych modułów na obudowie tylko samych przykładach połączeń w środku.

Pozdrawiam

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz