Pomiar natężenia oświetlenia - jakie są wymagane wartości?
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
Pomiar natężenia oświetlenia - jakie są wymagane wartości?
WITAM
Potrzebne są wymagane wartości dla poszczególnych pomieszczeń w których wykonuję się badania natężenia oświetlenia to znaczy minimalna wartość w LUX
Pozdrawiam
Potrzebne są wymagane wartości dla poszczególnych pomieszczeń w których wykonuję się badania natężenia oświetlenia to znaczy minimalna wartość w LUX
Pozdrawiam
Niezależnie, czy prowadzisz własną działalność czy pracujesz na etacie,
ciągła edukacja branżowa to podstawa. Bycie specjalistą w danym temacie pozwala osiągnąć satysfakcję,
uznanie środowiska oraz lepsze wynagrodzenie. Zacznij od czytania książek...
- ISE.pl
- Ekspert
POMIARY NATĘŻENIE OŚWIETLENIA POMOC
ELEKTROB pisze: WITAM
Pozdrawiam
Wszystko znajdziesz w:
PN-EN 12464-1:2004 Światło i oświetlenie Oświetlenie miejsc pracy Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach
Ja mam mam ją stąd:
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]
pzdr., PB
Re: Pomiar natężenia oświetlenia - jakie są wymagane wartości?
Na dzień dzisiejszy obowiązujące "warunki techniczne" Dz.U.2002r nr 75 poz.690 w
Zlecenoidawca często określa jaką zastosowac normę, jak nie wymaga najnowszej mozna posłużyc sie stara. Poza nimi są jeszcze inne do pomiarów oswietlenia, ja potrzebawałem do obiektów sportowych to była polska z "U" tylko pierwsza strona po polsku, reszta do tłumaczenia
pozdrawiam Paweł
Witam