Pomiar natężenia oświetlenia - jakie są wymagane wartości?

Na tym forum poruszamy tematy związane z projektowaniem, eksploatacją oraz sprawdzaniem oświetlenia
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
ELEKTROB
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 10
Rejestracja: pn mar 21, 2005 15:51
Lokalizacja: Łódź

Pomiar natężenia oświetlenia - jakie są wymagane wartości?

0
Post autor: ELEKTROB »

WITAM
Potrzebne są wymagane wartości dla poszczególnych pomieszczeń w których wykonuję się badania natężenia oświetlenia to znaczy minimalna wartość w LUX
Pozdrawiam

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
pawelboch
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 297
Rejestracja: śr sie 06, 2003 19:59
Lokalizacja: Kraków

POMIARY NATĘŻENIE OŚWIETLENIA POMOC

0
Post autor: pawelboch »

ELEKTROB pisze: WITAM
Potrzebne są wymagane wartości dla poszczególnych pomieszczeń w których wykonuję się badania natężenia oświetlenia to znaczy minimalna wartość w LUX
Pozdrawiam


Wszystko znajdziesz w:
PN-EN 12464-1:2004 Światło i oświetlenie Oświetlenie miejsc pracy Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach
Ja mam mam ją stąd:
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]

pzdr., PB
Gość

Re: Pomiar natężenia oświetlenia - jakie są wymagane wartości?

0
Post autor: Gość »

Na dzień dzisiejszy obowiązujące "warunki techniczne" Dz.U.2002r nr 75 poz.690 w
Yeti55
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 1482
Rejestracja: wt mar 09, 2004 23:12
Lokalizacja: Gdynia

Re: Pomiar natężenia oświetlenia - jakie są wymagane wartości?

0
Post autor: Yeti55 »