Problem z instalacją - co dwa dni palą się żarówki

Elektryk myli się dwa razy, po raz pierwszy pomylił się podczas wyboru zawodu :) W tym miejscu prezentujemy przykłady, z którymi warto się zapoznać ale zdecydowanie nie polecamy naśladować.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
piotrekkrakow
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 53
Rejestracja: sob maja 20, 2006 23:44
Lokalizacja: Kraków

Problem z instalacją - co dwa dni palą się żarówki

0
Post autor: piotrekkrakow »

Ponieważ nie mogę znaleźć odpowiedniego działu, zdecydowałem się napisać w tym dziale.
Mam nietypowy problem i po prostu już głupieje. W pewnym lokalu użytkowym (apteka) co dwa dni (szacunkowo) palą się żarówki. Napięcie jest w normie, przewód neutralny jest ciągły, żadne iskrzenie na zaciskach nie występuje (w rozdzielni także), skoków napięcia także niema. Szczerze mówiąc brak mi już pomysłów. Co zrobilibyście w tej sytuacji ?

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
elektryk_nr6
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 40
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:08
Lokalizacja: Szczecin

Problem z instalacją

0
Post autor: elektryk_nr6 »

Witam.

Najprościej wykonać pomiary instalacji rezystancja oraz impedancja. Zobacz miernikiem czy na przewodzie N nie ma napięcia.
Awatar użytkownika
mania
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 338
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 11:21
Lokalizacja: ,,Pomorze środkowe,,

Problem z instalacją - co dwa dni palą się żarówki

0
Post autor: mania »

Witam kolegów.