Switch czy urzadzenie kombo??

EIB, KNX, LAN, WAN, instalacje alarmowe oraz telefoniczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
lechupik
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 1
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 18:30
Lokalizacja: Lubin

Switch czy urzadzenie kombo??

0
Post autor: lechupik »

witam
chce w swoim nowym mieszkaniu stworzyc siec . gniazda beda w trzech pokojach a punkt dystrybucyjny w przedpokoju. w sklad niego beda wchodzily panel krosowy gniazdo zasilajace listwa zasilajaca switch docelowo router z modemem dsl (TP lub Dialog) Moje pytanie jest nastepujace czy na tak mala siec nie jest to troche przewymiarowane zestawienie?? spotkalem na allegro urzadzenie ktore jest switchem routerem i modem w jednym (podlaczenie na 4 kompy) i kosztuje nie duzo ponad 100 zl. co myslicie na ten temat czy jest to dobre rozwiazanie czy ktos spotkal sie z czyms takim w praktyce a moze macie inne pomysly na rozwiazanie takiej mini sieci lokalnej???

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
adam
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 115
Rejestracja: pn lip 28, 2003 15:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: switch czy urzadzenie kombo??

0
Post autor: adam »

Witam
takie kombo jak to nazywasz to najlepsze rozwiązanie. Chyba że dołożysz troszkę i kupisz z funkcją WiFi. wtedy możesz begać po domu z notebookiem sobie.
Pozdrawiam
adam
melon
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 1830
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 13:33
Lokalizacja: Piękna Polska Nasza

Re: switch czy urzadzenie kombo??

0
Post autor: melon »

Witam