Wysokie rachunki a mało odbiorników...

Forum porusza kwestie związane z zachowaniem jakości oraz problemy eksploatacyjne przy złej jakości energii elektrycznej
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
channah13
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 3
Rejestracja: wt lis 20, 2007 10:19
Lokalizacja: Gardno

Wysokie rachunki a mało odbiorników...

0
Post autor: channah13 »

Proszę o pomoc. Mam w domu takie odbiorniki: lodówkę, komputer, światło, radio, pralkę i pompę i dmuchawę przy piecu. No i ładowarkę do telefonu. Płacę rachunki ponad 250 zł i nie wiem za co :((
W bloku w którym mieszkam brakuje jednej fazy. Kiedyś (dawno) była wichura i zerwała linię. ENEA nie chce tego naprawić, twierdząc że to problem mieszkańców, a my:
1. twierdzimy że to ich problem, bo nie ma fazy przes wejściem do bloku
2. mam takich sąsiadów, że nawet jakbyśmy mieli sami to zrobić (na własny koszt) to nikt by się nie złożył.
Moje pytanie:
Czy brak fazy może mieć jakiś wpływ na moje rachunki??
Jakie pomiary należy wykonać, żeby wszystko sprawdzić??
Komu mogę to zlecić i ile to kosztuje.
Dziękuję bardzo za odpowiedzi.
Dodam że jestem laikiem
Pozdrawiam
Anna

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
rysiu71
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 993
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 15:52
Lokalizacja: Wroclaw

Re: Wysokie rachunki a mało odbiorników...

0
Post autor: rysiu71 »

Pani Aniu.


Do Pani zapytania powinna pani dodać takie informacje jak;

1/ Czy u Pani w lokalu jest licznik trójfazowy czy jednofazowy?.