1 linia ISDN -na niej 4 numery i 4 aparaty +opcja przełacz

EIB, KNX, LAN, WAN, instalacje alarmowe oraz telefoniczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
le.mar
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 129
Rejestracja: pn sie 21, 2006 21:03
Lokalizacja: Zielona Gora, Lubuskie (Poland)

1 linia ISDN -na niej 4 numery i 4 aparaty +opcja przełacz

0
Post autor: le.mar »

witam serdecznie po pewnej przerwie.
Mianowicie mam pytanie odnosnie doboru centralki telefonicznej która bedzie jakkolwiek współpracowała na lini ISDN z NT1+ Aethry aby były 4 linie zewnętrzne(numery) ora4 4 aparaty (każdy na inny numer) + opcja np odbiera numer z koncówką XXXXX21 bo do niego dzwoniono , ale okazuje sie ze trzeba przełaczyć na końcówkę XXXXX24 ( na 4 aparat)
z góry dzięki za pomoc , życząc Pomyślności w Nowym Roku

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
trzeci
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 1
Rejestracja: śr sty 09, 2008 19:55
Lokalizacja: Opole

Re: 1 linia ISDN -na niej 4 numery i 4 aparaty +opcja przełacz

0
Post autor: trzeci »

Witam
Z Pana postu wynika że jest jedno łącze ISDN i 4 końcowe aparaty "wewnętrzne" więc proponuję dobrą i co więcej sprawdzoną centralkę telefoniczną BETA firmy Platan o konfiguracji 1xISDN BRA i 4 LW (4 linie wewnętrzne).

W zależności od tego jakie numery dostał Pan na tym łączy ISDN (mogą być MSN lub DDI) można tak skonfigurować centralę by wywołanie z konkretnego numeru miejskiego było kierowane na dany numer wewnętrzny lub było kierowane na zapowiedź słowną tzw DISA.