Polski system Inteligentnego domu

EIB, KNX, LAN, WAN, instalacje alarmowe oraz telefoniczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Dareko
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 1
Rejestracja: pn lut 04, 2008 20:40
Lokalizacja: Płońsk

Polski system Inteligentnego domu

0
Post autor: Dareko »

Jest to mój pierwszy post na forum. Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich userów forum.

Czy ktoś z szanowanych użytkowników forum zna system inteligentnego domu

[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]

Jest to podobno całkowicie polska realizacja i jeżeli jest prawdą co piszą na swoich stronach internetowych to jest to bardzo interesująca oferta np to że oferuję takie same możliwości za znacznie niszą ceną, która jest tylko droższa o 20% od instalacji tradycyjnej.

Trochę zbyt piękne żeby było realne. Ciekawy jestem waszych opinii

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
Rariusz
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 394
Rejestracja: czw lip 05, 2007 13:29
Lokalizacja: Żary

Re: Polski system Inteligentnego domu

0
Post autor: Rariusz »

Witam


Obejrzałem prezętacje multimedialną tego produktu i widać że w tej instalacji
zastosowano poprostu sterownik PLC i nic poza tym. Jeśli chodzi o inteligętne instalacje

[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]


Pozdrawiam.
Problemów nie ma są tylko rozwiązania - chcieć znaczy móc.
nekoyasume
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 1
Rejestracja: sob lut 07, 2009 0:10
Lokalizacja: Kraków

Re: Polski system Inteligentnego domu

0