Poradnik projektanta elektryka - opinie i uwagi

Regulacje prawne w odróżnieniu od wiedzy technicznej nie zawsze są logiczne. Dyskusja wątpliwości pozwala na poprawną ich interpretację
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Wieslaw-Radom
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 331
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 18:04
Lokalizacja: Radom

Poradnik projektanta elektryka - opinie i uwagi

0
Post autor: Wieslaw-Radom »

W roku 2008 ukazał się na rynku wydawniczym Poradnik projektanta elektryka - Wydanie III. Autorzy Panowie mgr inż. Julian Wiatr oraz mgr inż. Marcin Orzechowski. Autorzy we wstępie publikacji zwracają się z prośbą do Czytelników o nadsyłanie wszelkich uwag dotyczących treści tego wydania

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
STANCA
Ekspert
Ekspert
Posty: 5810
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 20:44
Lokalizacja: gmina Kobierzyce

Re: Poradnik projektanta elektryka - opinie i uwagi

0
Post autor: STANCA »

Witam
Posiadam II i III wydanie, które otrzymałem od autora z dedykacjami, np:
Cytat:
...za dotychczasową współpracę, oraz wkład pracy w zwalczanie zagrożeń stwarzanych przez nieodpowiedzialnych wykonawców elektryków....

Na bieżąco dzielę się uwagami z autorami, z którymi spotkałem się ostatnio w Bielsku na targach na II Konferencji Naukowo Technicznej. Z książki tej korzystam na co dzień. To III wydanie jest sporo zmienione i uzupełnione. Mnie się przydaje.