Umowa o przyłącz - dziwne działania

Regulacje prawne w odróżnieniu od wiedzy technicznej nie zawsze są logiczne. Dyskusja wątpliwości pozwala na poprawną ich interpretację
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
rowrobak
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 09, 2007 14:11
Lokalizacja: bobowa

Umowa o przyłącz - dziwne działania

0
Post autor: rowrobak »

Witam grupowiczów!

Mam takie pytanie, podpisałem umowę o przyłącz placu budowy z Enion.Po podpisaniu pani powiedziała, że mam czekać na telefon od firmy , która wygra przetarg. Zapytałem ile to wszystko będzie kosztować, w zakładzie powiedzianoo mi że mam czekać na fakturę z Enion-u.To było 2 miesiące temu.

Teraz dzwoni do mnie firma, która wygrała przetarg i stwierdza że powinienem zapłacić im jeszcze około 1500 PLN.

Proszę powiedzcie mi czy tak powinno być?
Z góry dziękuje.
POzdrawiam.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
Bonius
Ekspert
Ekspert
Posty: 1109
Rejestracja: sob lut 26, 2005 13:27
Lokalizacja: Lublin

Re: umowa o przyłącz!

0
Post autor: Bonius »

Witam :)

Po pierwsze proszę przeczytać uważnie umowę przyłączeniową i warunki przyłączenia i dobrze by było załączyć skany na forum.
Po drugie czy na pewno chodzi o zasilanie placu budowy czy może np. plac budowy i zasilanie dodatkowe.