kwantyl rzędu 95% ze zbioru wartości napięcia

Forum porusza kwestie związane z zachowaniem jakości oraz problemy eksploatacyjne przy złej jakości energii elektrycznej
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
IcyMan
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 12, 2009 14:17
Lokalizacja: Lublin

kwantyl rzędu 95% ze zbioru wartości napięcia

0
Post autor: IcyMan »

Jak wyznaczyć koledzy kwantyl rzędu 95 % ze zbioru wartości napięć, które zarejestrował analizator parametrów jakości energii zgodnie z PN-EN 50160? Wartości średnie, minimalne, maksymalne i odchylenie standardowe obliczyłem bez problemów.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Darom
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 1094
Rejestracja: sob maja 28, 2005 11:41
Lokalizacja: Łódź

Re: kwantyl rzędu 95% ze zbioru wartości napięcia

0
Post autor: Darom »

witam

[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]

czyli wg mnie należało by posegregować wszstkie wartości napięć od tej najmniejszej do największej. Można do tego wykorzystać np. sortowanie bąbelkowe. A następnie wyznaczyć tę próbkę (wartość napięcia), dla której pozostałe próbki (o większej wartości) będą stanowiły 5% zbioru próbek


pzdr
-DAREK-
谦虚 使 人 进步
Darom
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 1094
Rejestracja: sob maja 28, 2005 11:41
Lokalizacja: Łódź

Re: kwantyl rzędu 95% ze zbioru wartości napięcia

0
Post autor: Darom »

Witam ponownie