Migotanie światła - winda

Forum porusza kwestie związane z zachowaniem jakości oraz problemy eksploatacyjne przy złej jakości energii elektrycznej
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
Poczta
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 26
Rejestracja: śr wrz 03, 2003 13:01
Lokalizacja: Rumia

Migotanie światła - winda

0
Post autor: Poczta »

Witam

Mam problem. Pewien mieszkaniec w bloku z windą zgłasza problem migotania światła (oświetlenie żarowe oraz halogenowe) podczas jazdy windy na klatce (jazda, stop itp). Spowodowane jest to oczywiście spadkami napięcia podczas rozruchu silnika windy. Wszystkie elementy instalacji zostały sprawdzone i wykonane zgodnie z projektem.
W związku z powyższym mam pytanie do forum czy istnieją jakieś sposoby, urządzenia aby poprawić (wyeliminować) dokuczliwe zjawisko migotania światła podczas pracy windy na klatce ?.

Zakłopotany elektryk

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
ZBYNIO
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 1140
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:19
Lokalizacja: Stolica i okolica

Re: Migotanie światła - winda

0
Post autor: ZBYNIO »

Witam
Moze stabilizator napiecia załatwi sprawe,albo spróbuj zastosowac zarówki energooszczedne.
Pozdrawiam.
"Zewnętrzne nieochędóstwo jest oznaką wewnętrznego nieładu" - Św. Augustyn
Użytkownik został zablokowany za niestosowanie się do regulaminu.
Awatar użytkownika
STANCA
Ekspert
Ekspert
Posty: 5810
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 20:44
Lokalizacja: gmina Kobierzyce

Re: Migotanie światła - winda

0