Konstruktywna dyskusja z zakresu sieci LAN.

EIB, KNX, LAN, WAN, instalacje alarmowe oraz telefoniczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
senda
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 37
Rejestracja: pn maja 14, 2007 19:13
Lokalizacja: Łódź

Konstruktywna dyskusja z zakresu sieci LAN.

0
Post autor: senda »

Szanowni koledzy!
Temat ten wywiazał się na bazie innego tematu na forum (http://ise.pl/forum/viewtopic.php?f=30&t=9840&start=30) i ma na celu - jak w temacie - dyskusję z zakresu instalacji okablowań strukturalnych z ewentualnym poszerzeniem o warstwy wyższe.
Intencją dyskusji jest wymiana doświadczeń, a nie poglądów.
Oznacza to, że podajemy informacje sprawdzone i odpowiadamy na pytania, ale dla siebie zachowujemy wypowiedzi autorytatywne w stylu: "wydaje mi się ... ", "chyba gdzieś słyszałem...", " przeczytałem gdzieś w internecie..." i wszystkie inne niesprawdzone i niepotwierdzone - chyba, że tak zaczynać się będzie pytanie.
Proszę również nie wprowadzać do tematu osobistej urazy do innych użytkowników forum - na tym forum są setki tematów z kłótnią na poziomie .... niskim, ale jednak poziomie.
Reasumując: dyskutujemy, wymieniamy doświadczenia, zdjęcia własne i obce (z podaniem źródła) , nie obrażamy się wzajemnie (za co wszystkim z góry dziękuję )

Pozdrawiam wszystkich
Gdybym na prośbę o pomoc odpowiadał: "przeczytaj sobie i zrób zgodnie z Normą ...." - przyjaciół bym stracił dawno!!!

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
DAVICOM
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 104