Wycena podłączenia sterowania oświetlenia BMS

EIB, KNX, LAN, WAN, instalacje alarmowe oraz telefoniczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
grosiu24
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 38
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 11:16
Lokalizacja: wrocław

Wycena podłączenia sterowania oświetlenia BMS

0
Post autor: grosiu24 »

Witam. Jutro dostane do wyceny projekt (schemat) instalacji sterowania oświetleniem (bms) do podłączenia w rozdzielni. Działającej na sterownikach delta controls. Działającego na galeri handlowej. Rozdzielnia jest wstawiona a przewody doprowadzone do niej. Trzeba tylko ładnie i estetycznie wg schematu podłaczyć. Na co powinienem zwrócić uwagę przy wycenie i ile taka praca może być warta. Mam możliwość podączania takich rozdzielni na dłuższą "mete" musze tylko dać rozsądną cene. Dla mnie i dla zleceniodawcy.
A tak,że był bym ciekawjaki jest koszt przeniesienia rozdzielni natynkowej 80x80 zasilanej od góry kablem 5x35 doprowadzonym do rozdzielni w rurce górą na drugą strone pomieszczenia. Około 12 metrów.
Jeśli chodzi o wycene prac których jeszcze nie robiłem zawsze daje jakąś śmieszną cenę. Póżniej się okazuje ile jest pracy.
Czekam na opinie kolegów fachowców.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
ZBYNIO
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 1140
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:19
Lokalizacja: Stolica i okolica

Re: Wycena podłączenia sterowania oświetlenia BMS

0
Post autor: ZBYNIO »

Witam