Uprawnienia pomiarowe i zapis - prace kontrolno-pomiarowe

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
VOLTT
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 75
Rejestracja: czw cze 16, 2005 19:47
Lokalizacja: Pabianice

Uprawnienia pomiarowe i zapis - prace kontrolno-pomiarowe

0
Post autor: VOLTT »

Witam

Kolega zdał egzaminy na upr. E + pomiary ochronne w ZDZ ale brak wpisu ze może wykonywać pomiary ochronne tak jak miał poprzednio na tylnej stronie uprawnień. W ZDZ powiedzieli ze zdał na takie uprawnienia , gdyż są nowe książeczki i nie ma juz wpisów ani wymogów na taką adnotacje w Zakładzie Energetycznym nie uznali tej adnotacji .Prace kontrolno-pomiarowe.
Kto ma racje

Pozdrawiam
Załączniki
UPR  ZDZ
UPR ZDZ
uprawnienia.JPG (34.55 KiB) Przejrzano 21519 razy

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
gruhaa
Ekspert
Ekspert
Posty: 2150
Rejestracja: ndz lip 27, 2003 12:34

Re: Upr pomiarowe

0
Post autor: gruhaa »

ZE nie jest wykładnią prawa. To co oni sobie wymyślają, jest ich wewnętrznym problemem. Wzór świadectwa jest dokładnie opisany w:

Dz.U. 2003 nr 89 poz. 828 2005.08.02


Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.

wraz z zmianą w:

Dz.U. 2005 nr 141 poz. 1189