Podwyższone napięcie...

Forum porusza kwestie związane z zachowaniem jakości oraz problemy eksploatacyjne przy złej jakości energii elektrycznej.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem. "Grupa Elektrycy"Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
rel
Rozmówca
Rozmówca

Podwyższone napięcie...

Post autor: rel »

Unia sobie podwyższyła znamionowe napięcie sieci do 230V. I przeniosła odpowiedzialnośc z producentów energii na obiorcę. Podnosimy napięcie po stronie wtórnej trafo! A producenci żarówek ...padli...no nie mieli większy zbyt. Halogenów też...strzelają w momencie załączenia. Banda "idiotów" niekoniecznie są i zyski po stronie odbiorców...żarówek zabronią stosowac, czy produkowac. A nasi decydenci. Nasze normy dla wyrobów były 220V +5%,-10%. No a mamy teraz narzuconą tolerancję w stosunku do 230V +10%/-10%. Nie do przeskoczenia dla niektórych wyrobów. Powie ktoś świetlówki....mało,ale uczciwe! Cóż ochrona środowiska...my jeszcze będziemy rozbudowywac energetykę węgla. Biedni płacą za polityków ... bez górnego przymiotnika!

Post Reklama Sklep dla Elektryków » teraz

Niezależnie, czy prowadzisz własną działalność czy pracujesz na etacie, ciągła edukacja branżowa to podstawa. Bycie specjalistą w danym temacie pozwala osiągnąć satysfakcję, uznanie środowiska oraz lepsze wynagrodzenie. Zacznij od czytania książek...
ISE.pl
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika
Yanc
Rozmówca
Rozmówca

Re: Podwyższone napięcie...

Post autor: Yanc »

Hej

Kolego nie wiem co bierzesz, ale przestań :-)

Po przecyztaniu twoejej wypowiedzi przypominają mi się wiersze dadaistów.

Pozdrawiam
Yanc.

PS. Może rozwiń wypowiedź w formie jakiejś bardziej zrozumiałej dla normalnego elektryka.
dziurb
Rozmówca
Rozmówca

Post autor: dziurb »

[quote=Yanc]
Hej

Kolego nie wiem co bierzesz, ale przestań :-)