Podwyższone napięcie...

Forum porusza kwestie związane z zachowaniem jakości oraz problemy eksploatacyjne przy złej jakości energii elektrycznej
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
rel
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 228
Rejestracja: czw sie 14, 2003 19:42
Lokalizacja: Łódź

Podwyższone napięcie...

0
Post autor: rel »

Unia sobie podwyższyła znamionowe napięcie sieci do 230V. I przeniosła odpowiedzialnośc z producentów energii na obiorcę. Podnosimy napięcie po stronie wtórnej trafo! A producenci żarówek ...padli...no nie mieli większy zbyt. Halogenów też...strzelają w momencie załączenia. Banda "idiotów" niekoniecznie są i zyski po stronie odbiorców...żarówek zabronią stosowac, czy produkowac. A nasi decydenci. Nasze normy dla wyrobów były 220V +5%,-10%. No a mamy teraz narzuconą tolerancję w stosunku do 230V +10%/-10%. Nie do przeskoczenia dla niektórych wyrobów. Powie ktoś świetlówki....mało,ale uczciwe! Cóż ochrona środowiska...my jeszcze będziemy rozbudowywac energetykę węgla. Biedni płacą za polityków ... bez górnego przymiotnika!

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
Yanc
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 360
Rejestracja: wt maja 18, 2004 14:03
Lokalizacja: Śrem

Re: Podwyższone napięcie...

0
Post autor: Yanc »

Hej

Kolego nie wiem co bierzesz, ale przestań :-)

Po przecyztaniu twoejej wypowiedzi przypominają mi się wiersze dadaistów.

Pozdrawiam
Yanc.

PS. Może rozwiń wypowiedź w formie jakiejś bardziej zrozumiałej dla normalnego elektryka.
dziurb