Metryka urzadzenia piorunochronnego

Instalacje odgromowe, przeciwprzepięciowe, uziomy, połączenia wyrównawcze
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
MaxiMaxi
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 143
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 7:20
Lokalizacja: Zbaszynek

Metryka urzadzenia piorunochronnego

0
Post autor: MaxiMaxi »

Witam wszystkich,

Moje podstawowe pytanie brzmi, czy do wystawiena metryki urzadzenia piorunochronnego w mysl obowiazujacych przpisow musi byc powolana komisja ? jesli tak,to kto musi takowa powolac i kto wchodzi w jej sklad. Czy np. jednoosobowe firmy z upr. "E" + "D" + pomiary sa uprawnione do wystawienia metryki ?
Po malym starciu z inspektorem, chcialbym sie poradzic kolegow z doswiadczeniem w tym temacie. Prosze o konkretne odpowiedzi, za ktore z gory bardzo dziekuje.

Pozdrawiam,
maximaxi

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
Cezar100
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 238
Rejestracja: śr sie 13, 2003 20:05
Lokalizacja: Polska

Re: Metryka urzadzenia piorunochronnego

0
Post autor: Cezar100 »

Witaj.