Biblioteka auto-cad R14 Pomocy

Oprogramowanie CAD oraz obliczeniowe dla elektryki. Programowanie sterowników oraz systemy SCADA.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
fudi12021988
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 3
Rejestracja: pn mar 01, 2010 20:12
Kontakt:

Biblioteka auto-cad R14 Pomocy

0
Post autor: fudi12021988 »

Witam wszystkich kolegów i koleżanki na forum

Posiadam autocada R14 bez biblioteki symboli [Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!] czy jest ktoś na forum kto może mi udostępnić powyższą bibliotekę ?? miałem symbole z innych wersji auto-cada ale nie dzialają na R14
Proszę o przesłanie w/w biblioteki na adres e-mail fudi12021988@wp.pl

z góry dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony czw sie 16, 2012 10:16 przez fudi12021988, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
melon
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 1830
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 13:33
Lokalizacja: Piękna Polska Nasza

Re: Biblioteka auto-cad R14 Pomocy

0
Post autor: melon »

Posiadam autocada R14
Powód do dumy, toż to zabytek już. A ja mam R8 bez bibliotek.
Darom
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 1094
Rejestracja: sob maja 28, 2005 11:41
Lokalizacja: Łódź

Re: Biblioteka auto-cad R14 Pomocy

0
Post autor: Darom »

Witam