Filtr wyższych harmonicznych jak dobrać gdzie kupić

Forum porusza kwestie związane z zachowaniem jakości oraz problemy eksploatacyjne przy złej jakości energii elektrycznej
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
UdioS
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 85
Rejestracja: czw mar 11, 2004 19:15
Lokalizacja: Kęty

Filtr wyższych harmonicznych jak dobrać gdzie kupić

0
Post autor: UdioS »

Witam

Mamy w zakładzie dwie wtryskarki ( obciążenie szybko zmienne) które do napędu pompy używają serwomotora. Wkrótce zostać ma jeszcze z kilka maszyn.
Według rejestratora współczynnik THD osiąga wartości nawet ok. 60. Generowane są zniekształcenia do 19tej harmonicznej. 3cia jest niewielka, ale duże wartości uzyskuje 5ta i 7ma harmoniczna. Średnia moc pobierana przez 2 maszyny wynosi ok. 27kW/h.
W tej chwili wpływ harmonicznych nie jest jeszcze widoczny (Maszyny zasilane z transformatora 800kVA) lecz w tym roku ma zostać dokupione jeszcze 6 maszyn, a docelowo może być ok. 20cia maszyn ( wówczas połowa zasilana będzie z drugiego transformatora 800kVA)

Czy znają Panowie może jakieś firmy godne polecenia zajmujące się doborem i sprzedażą filtrów wyższych harmonicznych w rozsądnych cenach.

Na razie znalazłem Firmę ASTAT oraz Inter-Consulting

Pozdrawiam
Janek

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Pawel
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 540
Rejestracja: wt sie 12, 2003 9:55
Lokalizacja: Katowice

Re: Filtr wyższych harmonicznych jak dobrać gdzie kupić

0
Post autor: Pawel »