Jak obniżyć napięcie po trafo 400/230V?

Prostowniki, zasilacze, przetwornice, falowniki, stabilizatory oraz pozostałe urządzenia elektroniczno-energetyczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
czarek04.02
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 35
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 21:15

Jak obniżyć napięcie po trafo 400/230V?

0
Post autor: czarek04.02 »

Witam,
mam oryginalny obwód oświetlenia w starej szlifierce, 3 sztuki 36W jarzeniówek w oprawach IP67 L, N i PE, nie powiem praca i starość odcisnęły już piętno, chłodziwo leje się po nich w czasie pracy, zabezpieczenie Moeller FAZN-S4, zasilanie z trafo 1000VA 400/230V, załączane i rozłączane zgodnie ze schematem z DTR. Pomiar napięcia wykazał 255V po stronie wtórnej na lampach,nie mogę zmierzyć SWZ, po pierwotnej 435V,nastawa trafo jest już na -5%,oprócz tego jest 0% i +5%.Przewód to Olflex 3x0,75mm2.Jakie są sposoby obniżenia napięcia? Interesują mnie sposoby do włącznika głównego maszyny...od szynoprzewódu po trafo zostawmy w spokoju.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
ZBYNIO
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 1140
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:19
Lokalizacja: Stolica i okolica

Re: Jak obniżyć napięcie po trafo 400/230V?

0
Post autor: ZBYNIO »

Wymienić trafo.
"Zewnętrzne nieochędóstwo jest oznaką wewnętrznego nieładu" - Św. Augustyn
Użytkownik został zablokowany za niestosowanie się do regulaminu.
Awatar użytkownika
gruhaa
Ekspert
Ekspert
Posty: 2150
Rejestracja: ndz lip 27, 2003 12:34

Re: Jak obniżyć napięcie po trafo 400/230V?