Wypełnianie wniosku na komputerze

Oprogramowanie CAD oraz obliczeniowe dla elektryki. Programowanie sterowników oraz systemy SCADA.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Sylwester
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 926
Rejestracja: czw lip 24, 2003 22:18
Lokalizacja: Milanówek

Wypełnianie wniosku na komputerze

0
Post autor: Sylwester »

Witam
Mam problem z wypełnieniem jedynki na komputerze . Jeśli chodzi o wstrzelenie się z rysunkami to można sobie wyznaczyć miejsce i wkleić . Jedynka jest w PDF i trudno ją przerobić na Worda aby można było wszystko ładnie wypełnić . Używałem abbyfinereader z marnym skutkiem . Chodzi mi tylko o drugą stronę , którą wypełniają wykonawcy . Jeśli ktoś da radę przerobić drugą stronę na Worda to proszę przesłać na maila lub gdzieś umieścić. Może ktoś pomoże . Link do jedynki [Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]
Musze wpisać licznik sąsiada , a jak mnie pogoni ?
Pozdrawiam

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Bogdankiz
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 577
Rejestracja: śr lut 18, 2004 22:42
Lokalizacja: Pomorze

Re: Wypełnianie wniosku na komputerze

0
Post autor: Bogdankiz »

Sprawdź [Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]
Pozdrawiam Bogdan :)
eltech3
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 186
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:21

Re: Wypełnianie wniosku na komputerze

0
Post autor: eltech3 »

W internecie są dostępne proste freewarowe programy do konwersji plików PDF na doc.
Sylwester
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 926