Pomiary w budynkach wybudowanych w latach 50.

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
daro1958
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 57
Rejestracja: wt mar 02, 2004 20:03
Lokalizacja: Siedlce

Pomiary w budynkach wybudowanych w latach 50.

0
Post autor: daro1958 »

Mam do kolegów pytanie jakie protokóły sporządzacie robiąc pomiary w budynkach wybudowanych w latach 50. Protokóły z pomiaru izolacji to na pewno
a co z protokółami ochrony przeciwporażeniowej? Budynki najczęściej pracują w układzie TT instalacja wykonana przewodem 2 żyłowym,zabezpieczony przewód N wkładką tpoikową.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
bodzioch
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 103
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 10:23
Lokalizacja: Małopolska

Re: Pomiary w budynkach wybudowanych w latach 50.

0
Post autor: bodzioch »

Nie ma znaczenia w jakim systemie jest wykonana instalacja. Ty jako osoba wykonująca przegląd musisz również wykonać pomiar ochrony przeciwporażeniowej. Wykonując przegląd sam musisz stwierdzić w jakim systemie pracuje instalacja, a w budynkach wybudowanych w tym okresie często zamiast TT jest jak to określił jeden z kolegów na forum "TN + rura".
Pozdrawiam.
Sylwester
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 926
Rejestracja: czw lip 24, 2003 22:18
Lokalizacja: Milanówek

Re: Pomiary w budynkach wybudowanych w latach 50.

0
Post autor: Sylwester »