Instalacja SWiN

EIB, KNX, LAN, WAN, instalacje alarmowe oraz telefoniczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
zygimar
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 561
Rejestracja: pn sty 16, 2006 13:30

Instalacja SWiN

0
Post autor: zygimar »

Witam

Ucze sie projektowac instalacje SWiN prosze o pomoc:
1. Jak laczy sie elementy( czujki, kontaktyrony, manipulatory) bezposrednio do centralki - jakie ilosci?
2. Jak Łaczy sie poprzez ekspandery - jakie ilosci ?

Prosze o wytlumaczenie na przykladzie np INTEGRY 64.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
ZBYNIO
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 1140
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:19
Lokalizacja: Stolica i okolica

Re: Instalacja SWiN

0
Post autor: ZBYNIO »

Witam
Zarówno czujki,jak i kontaktrony łączymy równolegle do wejść centrali w ilościach takich, na które pozwala ilość wejść na płycie głównej. Do jednego wejścia jeden czujnik, aby po zadziałaniu można było jednoznacznie stwierdzić skąd był alarm. Manipulatory podłączamy do szyny manipulatorów,a expandery do szyny expanderów. Ilość manipulatorów jest przypisana do danej centrali. Integra ma zdaje się cztery.
Expanderami rozszerza się ilość wejść w centrali. W Integrze rozszerza się do tylu wejść, jaka cyfra określa typ centrali,więc Integre 64 rozszerzyć można do 64 weść. Na płycie głównej jest ich 16.
"Zewnętrzne nieochędóstwo jest oznaką wewnętrznego nieładu" - Św. Augustyn
Użytkownik został zablokowany za niestosowanie się do regulaminu.
zygimar
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 561