Instalacja TV sat

EIB, KNX, LAN, WAN, instalacje alarmowe oraz telefoniczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
20kolo
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 20
Rejestracja: ndz wrz 26, 2010 16:55

Instalacja TV sat

0
Post autor: 20kolo »

Witam Kolegów mam mały problem z instalacją SAT tzn, potrzebuje wykonać ją tak żeby można było w dwóch pokojach oglądać osobne kanały a w trzecim to co będzie na którymś z tamtych TV . wszystko w jakości HD czyli po 2 kabelki do każdego TV tylko teraz moje pytanie co będzie potrzebne do rozdziału sygnału ? bo z TV naziemną zwykła rozdzielacz za kilka zł i jest ok. z jednej anteny robimy 4 i mamy po problemie a jak to wygląda przy SAT
miłość jest jak elektryczność. Nie można jej zobaczyć, ale można ją poczuć"

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
bodzioch
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 103
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 10:23
Lokalizacja: Małopolska

Re: instalacja TV sat

0
Post autor: bodzioch »