ISE i tapatalk

Oprogramowanie CAD oraz obliczeniowe dla elektryki. Programowanie sterowników oraz systemy SCADA.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
berger1
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 194
Rejestracja: czw paź 02, 2003 0:09
Lokalizacja: Gdańsk

ISE i tapatalk

0
Post autor: berger1 »

Witam
Myślę, że jest to najlepszy dział dla tematu, który chciałbym poruszyć.
Jestem przekonany, że wśród osób aktywnie przeglądających nasze forum jest sporo użytkowników telefonów iPod Touch, iPhone, iPad, aparatów z androidem, Blackberry, i jeszcze innych, których teraz nie pamiętam. Dla tych urządzeń istnieje doskonała aplikacja o nazwie Tapatalk, w dużej mierze ułatwiająca przeglądanie i udział w forum . Dzięki niej nie trzeba korzystać z mobilnych przeglądarek internetowych, które czasem są dość nieporęczne w obsłudze. Aby aplikacja mogła działać z danym forum administratorzy muszą dołączyć plugin do forum wspierający Tapatalk. I tu prośba do admina o rozważenie takiej możliwości. Pod tym adresem [Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!] można dowiedzieć się szczegółów. Mam nadzieję że przy odrobinie poparcia społeczności na forum, można by rozszerzyć forum ISE o tą funkcjonalność. Dodam jeszcze, że w Polsce jest już kilkadziesiąt for, które skorzystało już z takiej możliwości a na świecie podobno kilka tysięcy. Ciekawy jestem zdania kolegów na ten temat.
Pozdrawiam
Michał K
Nie ma tak przeciętnego człowieka, od którego mędrzec nie mółby się jeszcze czegoś nauczyć.
Johan Wolfgang Goethe

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert