Oświetlenie załączane hydraulicznie

Elektryk myli się dwa razy, po raz pierwszy pomylił się podczas wyboru zawodu :) W tym miejscu prezentujemy przykłady, z którymi warto się zapoznać ale zdecydowanie nie polecamy naśladować.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
broki62
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 12
Rejestracja: sob maja 28, 2011 13:58

Oświetlenie załączane hydraulicznie

0
Post autor: broki62 »

Witam kolegów!
Mam dla was pytanie-zagadkę czy typowy problem elektryczny. Otóż pracuję obecnie przy modernizacji instalacji w szkole i jest tam pomieszczenie kuchenne z podgrzewaczem przepływowym zasilanym z trzech faz.

I teraz rzecz najważniejsza-w pomieszczeniu brak światła, ale po odkręceniu kranu z ciepłą wodą światło się zapala - wodę zakręcamy i światło gaśnie. Z zimną wodą nic się nie dzieje tylko w momencie odkręcenia wody ciepłej. Proszę kolegów o jakieś sugestie na ten humorystyczny przypadek. (zaznaczam że nie jest to lampa karbidowa :D )
Pozdrawiam broki62

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
elpapiotr
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 2717
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Oświetlenie

0
Post autor: elpapiotr »

Witam.

Kolego broki62, jakby Ci się chciało przejrzeć moje posty (rok albo więcej temu) - znajdziesz podobny przypadek
opisywany przeze mnie, z tym że chodziło o zasilanie 1-fazowe w obiekcie.
Pozdrawiam.
Paweł Piotr.
stonefree
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 279
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:59