Dialux i klatki schodowe

Oprogramowanie CAD oraz obliczeniowe dla elektryki. Programowanie sterowników oraz systemy SCADA.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
JohnySpZOO
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 33
Rejestracja: pt lut 18, 2011 9:37

Dialux i klatki schodowe

0
Post autor: JohnySpZOO »

Witam.
Z racji tego iż do tej pory nie miałem potrzeby wykonywać symulacji natężenia oświetlenia na terenie klatek schodowych, chciał bym się Państwa zapytać o wytyczne pozwalające na prawidłowe wyznaczenie natężenia oświetlenia.
Jak w praktyce takową klatkę schodową (w której skład wchodzi poręcz i półpiętro) tworzycie?
W sieci czytałem coś o przyjmowaniu uproszczeń typu iż poszczególne stopnie znajdują się na jednym poziomie a wysokość zawieszenia opraw jest zależna od odległości pomiędzy oprawą a stopniem.

Poniżej załączam screen przykładowej klatki schodowej.

Jeśli by ktoś posiadał film instruktażowy bądź znał jakiś opis to prosił bym o namiary.

Pozdrawiam: JohnySpZOO :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
z-projekt
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 21
Rejestracja: sob paź 08, 2011 18:56
Kontakt:

Re: Dialux i klatki schodowe

0
Post autor: z-projekt »

W Obiekatch masz Schody, a tam sa m.in. schody dwubiegowe przeciwbieżne, więc problemu ze zbudowaniem makiety nie ma żadnego.