ProGen - generator protokołów pomiarowych

Oprogramowanie CAD oraz obliczeniowe dla elektryki. Programowanie sterowników oraz systemy SCADA.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
z-projekt
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 21
Rejestracja: sob paź 08, 2011 18:56
Kontakt:

ProGen - generator protokołów pomiarowych

0
Post autor: z-projekt »

witam

Chcę zaprosić Państwa do testowania programu ProGen, generatora protokołów pomiarowych napisanego jaka bazo danych w MS Access (do poprawnej pracy nie wymaga Accessa).
Więcej informacji i sam program na stronie [Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!].
Zapraszam do ściągania, testowania i dzielenia się uwagami.

pozdrawiam
Zbigniew Bednarek

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Bogdankiz
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 577
Rejestracja: śr lut 18, 2004 22:42
Lokalizacja: Pomorze

Re: ProGen - generator protokołów pomiarowych

0
Post autor: Bogdankiz »

Beznadzieja !!!

Udało mi się zainicjować jeden protokół ze sprawdzenia kabli zasilający obiekt.

Więcej protokołów nie udało się ruszyć, prawdopodobnie z powodu wersji testowej.

Ale i ten pierwszy już nie mogę edytować ani wykonać kolejnego.

Tu właściwie niema czego sprawdzać.
Pozdrawiam Bogdan :)
Awatar użytkownika
z-projekt
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 21
Rejestracja: sob paź 08, 2011 18:56
Kontakt:

Re: ProGen - generator protokołów pomiarowych

0
Post autor: z-projekt »