TN-S czy TN-C a może TN-C-S?

Zdjęcia oraz filmy artystyczne, ku przestrodze oraz zwykłe poglądowe, ale zawsze z branży. Aby oglądać zdjęcia w pełnym rozmiarze należy być zalogowanym
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
artur27
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 41
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 10:26
Lokalizacja: Łomża

TN-S czy TN-C a może TN-C-S?

0
Post autor: artur27 »

Witam.
Blok w Warszawie z lat 90 i mam wymienić instalację w mieszkaniu, jak to zakwalifikować ?.
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]
Pozdrawiam Artur.
Lepiej pracować pod napięciem wiedząc o tym, niż poza napięciem tylko tak sądząc. Live line maintenance.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
melon
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 1830
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 13:33
Lokalizacja: Piękna Polska Nasza

Re: tn-s czy tn-c a może tn-c-s

0
Post autor: melon »

jak to zakwalifikować ?.
Układ instalacji z zerowaniem ochronnym.
DYt z żyłami miedzianymi to już sukces, ale jeszcze dwużyłowy.
Jeżeli już kolega musi to zakwalifikować według dzisiejszej nomenklatury to będzie to TN-C mimo że jest tam wsadzona różnicówka.
artur27
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 41
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 10:26
Lokalizacja: Łomża

Re: TN-S czy TN-C a może TN-C-S?

0
Post autor: artur27 »

Witam.