Śmiertelne porażenie prądem.

Elektryk myli się dwa razy, po raz pierwszy pomylił się podczas wyboru zawodu :) W tym miejscu prezentujemy przykłady, z którymi warto się zapoznać ale zdecydowanie nie polecamy naśladować.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
elektronb
Ekspert
Ekspert
Posty: 678
Rejestracja: śr sie 31, 2011 18:39
Lokalizacja: Lubuskie

Śmiertelne porażenie prądem.

0
Post autor: elektronb »

Prokuratura skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko 59-letniemu mężczyźnie, który w jednym z podświebodzińskich zakładów produkcyjnych, będąc mechanikiem zakładowym, po uzyskaniu 22 sierpnia 2011 roku od pracownicy tego zakładu informacji o awarii obsługiwanej przez nią maszyny i porażeniu jej prądem elektrycznym, nie powiadomił o tym fakcie swoich przełożonych. Tym samym naraził pokrzywdzoną na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia poprzez możliwość śmiertelnego porażenia prądem elektrycznym....

Jak ustalono, oskarżony nie posiada zaświadczenia kwalifikacyjnego grupy I uprawniającego go do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną. W zakresie jego obowiązków leży natomiast natychmiastowe i prawidłowe reagowanie na zakłócenia w pracy parku maszyn.
Więcej na:
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]

Sprawa kończy się prokuraturze. Lecz życia dla tej osoby już nikt nie zwróci!

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków