CADise - nakładka dla Elektryków

Oprogramowanie CAD oraz obliczeniowe dla elektryki. Programowanie sterowników oraz systemy SCADA.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"

Jakiego programu dwg używasz?

AutoCAD
10
37%
BricsCAD
3
11%
GStarCAD
1
4%
ZwCAD
1
4%
Inny
12
44%
 
Liczba głosów: 27

Awatar użytkownika
EnergoTools
Administrator forum
Administrator forum
Posty: 995
Rejestracja: sob kwie 03, 1999 14:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

CADise - nakładka dla Elektryków

0
Post autor: EnergoTools »

Witam,

Udostępniliśmy nową propozycję dla osób przygotowujących rysunki elektryczna w programach typu "Autocad" np. na podkładach architektonicznych w formacie dwg.

Program działa w formie nakładki na platformę dwg, i obecnie działa w środowisku GStarCAD. Podstawowa funkcjonalność to biblioteki symboli elektrycznych oraz formatki rysunkowe.

Opracowaliśmy również możliwość współpracy z programem PROTON+, dzięki czemu można sprawnie oznaczać elementy na rysunku na podstawie protokołu. Przykładowo przypisanie protokołu do tabeli pozwala na całkowite jej wypełnienie.

Moja wypowiedź tutaj oczywiście jest reklamą :) ale najbardziej zależy mi na opiniach użytkowników forum. Obecnie jeszcze rozwijamy współpracę z programem do protokołów, ale pracujemy również nad założeniami do innych "rozbudowanych" funkcji przydatnych Elektrykowi.

Obecnie nie mamy ambicji automatycznie generować "montażówki", ale możliwości uproszczenia sobie pracy są spore. Ważne jednak jest aby nie tworzyć narzędzia oderwanego od praktyków Elektryków.

Zachęcam do podzielenia swoim najbardziej pracochłonnym zadaniem podczas przygotowywania dokumentacji.

Pozdrawiam,
Jacek.
Informacje o programie: http://cad.ise.pl
PS: Planujemy wersje dla: AutoCAD, BricsCAD i ZwCAD.
Jacek Gońka (Admin)