Instalacja 110V

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
ELEKTROGK
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 6
Rejestracja: wt cze 23, 2009 20:39
Lokalizacja: Wrocław

Instalacja 110V

0
Post autor: ELEKTROGK »

Witam. wykonuje w tej chwili instalację kontrolna do testowania urządzeń na 110V (system stosowany w USA Kanadzie czy też Norwegii. i moje pytanie jest takie :jak w takiej instalacji wykonuje sie pomiary skuteczności zerowania? z tego co już wyczytałem jest to sieć w układzie IT czyli L1,L2 PE na końcu gniazda 220V (230V) ale w stosunku do bolca mamy 110V.jest to dla mnie całkowita nowość wiec żadnej wiedzy o takich instalacjach,wykonać prosto w końcu mamy schematy ale jak to sprawdzić .pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn lip 30, 2012 19:33 przez elpapiotr, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. Kolejne kasowanie wpisów mederacyjnych będzie skutkować przeniesieniem wypowiedzi do kosza. Post należy poprawić.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
elektronb
Ekspert
Ekspert
Posty: 678
Rejestracja: śr sie 31, 2011 18:39
Lokalizacja: Lubuskie

Re: instalacja 110V

0
Post autor: elektronb »

Witam,

To zapraszam do lektury:
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]
ELEKTROGK
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 6
Rejestracja: wt cze 23, 2009 20:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Instalacja 110V

0
Post autor: ELEKTROGK »