Android - aplikacje dla elektryka

Oprogramowanie CAD oraz obliczeniowe dla elektryki. Programowanie sterowników oraz systemy SCADA.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"

Czy taki program byłby dla Ciebie użyteczny?

Tak
18
86%
Nie
2
10%
Nie wiem
1
5%
 
Liczba głosów: 21

Awatar użytkownika
merlin
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 98
Rejestracja: czw maja 13, 2004 16:05
Lokalizacja: Zalesie Górne

Android - aplikacje dla elektryka

0
Post autor: merlin »

Szanowni,
Czy znacie jakieś proste oprogramowanie służące do obliczeń elektrycznych dostępne na Androida ? Udało mi się znaleźć oprogramowania dla standardów amerykańskich - jest coś uwzględniającego europejskie?
Pozdrawiam,
Michał Szerling

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
EnergoTools
Administrator forum
Administrator forum
Posty: 995
Rejestracja: sob kwie 03, 1999 14:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Android - aplikacje dla elektryka

0
Post autor: EnergoTools »

Witam,

Od jakiegoś czasu (niestety w chwilach wolnych) pracuję nad czymś takim. Obecnie skłaniam aby stworzyć podręczny niezbędnik/poradnik informacji oraz obliczeń (raczej nieskomplikowanych), o których wiem gdzie szukać, ale zawsze jak są potrzebne to akurat nie ma ich pod ręką. Jest to kontynuacja projektu tworzonego na Symbiana - ProtonMobile.

Chętnie poczytam o Waszych propozycjach, co taki program powinien zawierać.