Wyłącznik główny

Elektryk myli się dwa razy, po raz pierwszy pomylił się podczas wyboru zawodu :) W tym miejscu prezentujemy przykłady, z którymi warto się zapoznać ale zdecydowanie nie polecamy naśladować.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
elpapiotr
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 2717
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Wyłącznik główny

0
Post autor: elpapiotr »

Witam.

Miejscowość nad morzem, obiekt wczasowy.
Jeden budynek, a raczej pawilon wczasowy, dwa piętra i ... jak tu się zorientować, który ... ?
Załączniki
Parter.JPG
Parter.JPG (26.6 KiB) Przejrzano 3314 razy
I piętro.JPG
I piętro.JPG (25.68 KiB) Przejrzano 3305 razy
II piętro.JPG
II piętro.JPG (26.16 KiB) Przejrzano 3301 razy
Pozdrawiam.
Paweł Piotr.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
kozaczy
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 28
Rejestracja: wt lip 10, 2012 13:31

Re: Wyłącznik główny

0
Post autor: kozaczy »

Wyłącznik główny może jest za drzwiczkami, w przeciwieństwie do p.poż nie musi być widoczny. Oczywiście ja jak robię p.poż to zaraz przy wejściu poza rozdzielnią główną. Prawdopodobnie instalator bez kucia bruzd musiał spełnić wytyczne budynku i na taki pomysł wpadł. Nie zdziwił bym się ,że z wyłącznika głównego to mamy tylko naklejkę.
Awatar użytkownika
thormann
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 136
Rejestracja: czw sty 03, 2008 23:16
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wyłącznik główny

0
Post autor: thormann »