Zasilanie przekaźnika DC z źródła o zmiennej polaryzacji

Prostowniki, zasilacze, przetwornice, falowniki, stabilizatory oraz pozostałe urządzenia elektroniczno-energetyczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Oscar
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 11, 2013 7:50

Zasilanie przekaźnika DC z źródła o zmiennej polaryzacji

0
Post autor: Oscar »

Proszę o pomoc w takiej oto aplikacji.
Silnik 24V DC jest uruchamiany ze sterownika z zestykami przełącznymi - w zależności od zadanego trybu pracy na wyjściu zmienia się polaryzacja w celu zmiany kierunku obrotów silnika.
Chce uruchamiać inne urządzenie na 230V AC podczas pracy silnika.
Jaki mogę podpiąć przekaźnik równolegle do zasilania silnika?

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
Galex
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 14
Rejestracja: sob lis 10, 2012 14:55
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zasilanie przekaźnika DC z źródła o zmiennej polaryzacji

0
Post autor: Galex »

Przekaźnik z cewką na 24V DC. Na przykład RM 84.
Znaczy nie do końca wiem , czy chcesz sterować urządzeniami jednocześnie z tego samego wyjścia sterownika?
Poprzez słowo 'równolegle' rozumiesz jednoczesne załączenie i pracę?
Opisz co chcesz osiągnąć i jakim sterownikiem dysponujesz.

Pozdrawiam :)
Oscar
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 11, 2013 7:50

Re: Zasilanie przekaźnika DC z źródła o zmiennej polaryzacji

0
Post autor: Oscar »

Dziękuję za odpowiedz.
Dysponuję sterownikiem: "Zestaw zdalnego sterowania radiowego