Zaczyna brakować "prądu" - co dalej ?

Forum porusza kwestie związane z zachowaniem jakości oraz problemy eksploatacyjne przy złej jakości energii elektrycznej
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
roberto
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 642
Rejestracja: wt lis 06, 2007 12:17
Lokalizacja: Gdańsk

Zaczyna brakować "prądu" - co dalej ?

0
Post autor: roberto »

W związku z artykułem [Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!], ale i wcześniejszymi informacjami w tym temacie, nasunęła mi się myśl: "co dalej...?"

Czy odnawialne źródła energii to jedyne wyjście ?
Czy jednak nieodnawialne, w tym atom ?
A może świadomość lepszego gospodarowania, eksploatowania i oszczędności bieżących źródeł energii ?

Zapraszam kolegów do dyskusji :)
roberto

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2899
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:36
Lokalizacja: Trzebinia

Re: Zaczyna brakować "prądu" - co dalej ?

0
Post autor: elmontjs »

Wczoraj na wp przeczytałem że jest zielone światło dla elektrowni atomowej - ma być oddana do 2025r - jest alternatywa.
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]
Człowiek uczy się całe życie i ...
krsz
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 13
Rejestracja: pt cze 07, 2013 0:55

Re: Zaczyna brakować "prądu" - co dalej ?

0
Post autor: krsz »

elmontjs pisze:Wczoraj na wp przeczytałem że jest zielone światło dla elektrowni atomowej - ma być oddana do 2025r - jest alternatywa.