Halogeny LED z czujnikiem ruchu, co i jak ?

Na tym forum poruszamy tematy związane z projektowaniem, eksploatacją oraz sprawdzaniem oświetlenia
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Pawel2990
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 75
Rejestracja: sob mar 27, 2010 14:28

Halogeny LED z czujnikiem ruchu, co i jak ?

0
Post autor: Pawel2990 »

Witam, potrzebuję pomocy przy wyborze zewnętrznego halogena led z czujnikiem ruchu, chodzi o parametry np. 10W ile to jest w przeliczeniu na zwykły halogen żarnikowy i ile lumenów.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Archon_1
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 21
Rejestracja: pn cze 01, 2009 11:09
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Halogeny LED z czujnikiem ruchu, co i jak ?

0
Post autor: Archon_1 »

Witaj
Najczęściej jeśli chodzi o strumień świetlny wyrażony w lumenach jest on podany na oprawie oświetleniowej. przykład masz tutaj [Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!] (pierwzy lepszy link z google). Masz jeszcze ciekawy artykuł tutaj [Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]

Wynika też z tego że najlepiej poszukać 2 podobnych lamp o podobnych strumieniach i przetestować w realu. Niestety ale co producent tym ilość W do lumenów może być różna:(

Pozdrawiam
cargo
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 16
Rejestracja: pt mar 04, 2011 20:32

Re: Halogeny LED z czujnikiem ruchu, co i jak ?

0
Post autor: cargo »

mogę zaoferować 150 lumenów z wata 96 Wat- sprawdzony
genuinejanbar
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 35
Rejestracja: śr kwie 04, 2012 19:26