Witam - elmontjs!

Napisz kilka słów od siebie o sobie.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
[url=ucp.php?i=ucp_groups]"Grupa Elektrycy"[/url] [url=viewforum.php?f=23]Forum "Nie jestem elektrykiem"[/url]
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2907
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:36
Lokalizacja: Trzebinia

Witam - elmontjs!

0
Post autor: elmontjs »

Może to dobry pomysł - przedstawić się. Ale obawiam się że część forumowiczów odbierze to jako dobrą wizytówkę do dalszych rozmów, a inni jako przechwałka w stylu : "jestem starszy, mądrzejszy, mam dłuższy staż więc młodsi niech siedzą cicho" - a nie o to chodzi !.
Ale co tam - liczę , że jesteśmy kulturalną grupą społeczną, więc mogę wskoczyć w ślady Admina.
-Jarek- ten zawód wybrałem też z czystego zainteresowania i do dziś jest to moje źródło dochodu, a zarazem hobby. Po maturze zacząłem prace w "laboratorium elektrycznym" w zlikwidowanej w 1999r kopalni i równolegle prowadziłem działalność gospodarczą z czego utrzymuje się do dzisiaj.

Mam nadzieje że podobnych "wizytówek" pojawi się tu więcej od poważnych forumowiczów, że pozwoli to na większą , a zarazem bardziej wyrozumiałą i kulturalną poufałość w często "uszczypliwych sporach" na forum :wink:
i ufam że to przedsięwzięcie dostarczy dystansu do naszego mądralstwa :D (chociaż ostatnio i tak nie ma na co narzekać)
Człowiek uczy się całe życie i ...

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
kloniks
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 3
Rejestracja: wt cze 30, 2015 11:21

Re: Witam - elmontjs!

0
Post autor: kloniks »