Witam - bezpiecznik123!

Napisz kilka słów od siebie o sobie.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
[url=ucp.php?i=ucp_groups]"Grupa Elektrycy"[/url] [url=viewforum.php?f=23]Forum "Nie jestem elektrykiem"[/url]
Awatar użytkownika
bezpiecznik123
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 642
Rejestracja: wt mar 04, 2014 7:29

Witam - bezpiecznik123!

0
Post autor: bezpiecznik123 »

Jak widać dział „Powitania” jeszcze nie cieszy się duża popularnością, ale skoro już był pierwszy odważny to i będą następni, w tym i ja.
Styczność z elektryką/elektroniką mam od dawna, a od dłuższego czasu sama elektryka, zarówno ta domkowa jak i przemysłowa. Do emerytury mam jeszcze daleko i dlatego forum pomaga mi w pracy zawodowej, daje dużo do nauczenia się, a być może odemnie ktoś się również czegoś nauczy.
Mogę powiedzieć że jestem forumowiczem z bardzo długim stażem, nie jedne przepychanki mam już za sobą, a nowe są zapewnie przedemną. Nie raz zadarłem z różnymi forumowiczami jak i administratorami, i nie raz pisałem do Jacka (EnegoTools) w sprawie ułaskawienia z różnym skutkiem, czego efektem było kilkukrotne zmiany nicka. W ciągu krótkiego okresu czasu udało mi się uzyskać ostrzeżenie, które ostatnio się skasowało – dokładnie nie wiem na jakiej zasadzie, bo kto czyta regulamin ? Mam nadzieję że to forum będzie naszym źródłem wiedzy, nauki i wymiany doświadczeń dla wszystkich użytkowników i oby administratorzy wkraczali w odpowiednim momencie i wyjaśnili dogłębnie zamykane tematy opierając się na wiedzy technicznej i na normach.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert