Highbay LED 150 - 200W na hale 7m wysokości - co polecacie

Na tym forum poruszamy tematy związane z projektowaniem, eksploatacją oraz sprawdzaniem oświetlenia
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
manio
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 12
Rejestracja: sob paź 25, 2014 18:39

Highbay LED 150 - 200W na hale 7m wysokości - co polecacie

0
Post autor: manio »

Witam
Czy posiadacie jakieś doświadczenie i sprawdzone modele trwałych lamp wersja przemysłowa na halę ok 7m wysokości gdzie obecnie są lampy rtęciowe o mocach 250W i 400W i jest koncepcja aby je wymienić na energooszczędne.
Lamp ledowych maja niestety wady
1. Świecą często słabiej niż producent deklaruje elektronika żyje krócej niż sam led.
2 Powodują olśnienie a wózki widłowe układają towar prawie pod dach. Czy jest jakaś wersja kloszy high bay dająca bardziej rozproszone światło?
3 Latem pod dachem jest gorąco a Ledy chyba tego nie lubią?

Liczyłbym na opinie użytkowników a nie przedstawicieli handlowych.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Bogdankiz
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 574
Rejestracja: śr lut 18, 2004 22:42
Lokalizacja: Pomorze

Re: Highbay LED 150 - 200W na hale 7m wysokości - co polecacie

0
Post autor: Bogdankiz »

Polecam lampy z żarnikiem metal-halogen
Pozdrawiam Bogdan :)
manio
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 12
Rejestracja: sob paź 25, 2014 18:39

Re: Highbay LED 150 - 200W na hale 7m wysokości - co polecacie

0
Post autor: manio »